Polisanmälan.

Då blev de två polisanmälningar igår.
som det kan gå när man är ute.
att folk inte kan acceptera att jag är bättre än dom..


jag menar, vad är folk om dom bara hoppar på en oprovocerat ? avundsjuka. Tycker nästan de är lite roligt, kommer en liten tolle hög dvärg med tandställning & hoppar på mig, "va vill du?" .
Öh, ursäkta, & vad vill du ? sen börjades puttas & ha sig, snälla. kom igen, skaffa ett liv. Jag vet du är avundsjuk på vem jag är, men vänj dig. & sen när vi går ut då vakterna leker coola & delar på oss (snälla, vi är brudar. det hade bara vatt jag som hade slått som en man). & då kommer tanten (calles ex) fram till mig & börjar tjaffsa. snälla lixom. "slå mig då, slå mig då" vännen, du är inte 14bast längre. Du är 20. Hade jag velat slå dig, hade jag gjort de för längesedan. . jag lägger inte ner min energi på personer som jag inte bryr mig om. .  & så kommenterar hon mitt hår, haha. . så patetiskt. då har man fan inte mycket till bra ordförråd. "kolla din utväxt" och ? varför ens orka lägga ner sin enegi på ens annans hår. då är man inte mer än avundsjuk. & vakten som tror han är ngt där, en polisanmälan på honom - utantvekan. jävla spänd, han ska inte vara vakt. absolut inte. . ger mig en smäll på trutten när jag ska in & hämta min jacka, IDIOT. "du får inte komma in, du bråkar" HAHAHA, skrattretande ju, vet han ens hur det började ? jävla b . . . . e ! ut med dom idioterna. Förde första var de dom som hoppade på mig, & det kom till&med fram en kille till mig som sa att han hade sagt att han hade sett allt från början, & såg att de inte var mitt fel. det finns väldigt snälla människor.

iaf, polisanmälan har gjorts. . & polisen tyckte inte om de dom hörde.
så får se vad som händer, de händer säkert inte så mycket.
men det är anmält. båda sakerna.

nä, nu ska jag snart bege mig till jobb, de är inte jag som är hemma & arbetslös.
jag har ett liv. .
mer än andra.


Tack & hej, leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Men att jag alltid missar sånt :P Får ta igen det nästa gång. Hehe. Tack för igår alltid lika trevligt att träffa er :) PUSS

2007-09-16 @ 13:33:06
Postat av: Sussie

Bra att du polisanmälde dom, man ska stå på sig mot idioter!

2007-09-16 @ 22:18:03
URL: http://sussiie.blogg.se
Postat av: jonathan lejonhjärta

Snitch!!!!!!!!

2007-09-17 @ 15:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0