pigg.

här skulle man vara pigg,
somnade ändå på bussen hem ;P
får ge de en lite tid innan jag känner något kanske :)


annars en lugn dag idag, förutom ett barn som bara skriker, han är hungrig & trött då vi får maten, men känns dumt & lägga honom med en tom mage, så man får hålla ut med hans skrikande. phu. . det är verkligen öronbedövat. men som en bra pedagog jag är sköter det snyggt (?) ;P !

& ännu mer IDOL ikväll, ha. att folk verkligen vill ställa upp i de, iof, mig gör det inget - kul att titta på. : )


måste verkligen gå med min jävla rygg, : / att det inte vill bli bättre, fattar inte.



nä, nu gör älsklingen mat, & sedan mys vid soffan - me like  : ) & imorgon känns de lönt att jag åker hem från jobb, slutar 15 , är hemma ca 16, & sedan måste jag ta bussen igen för att vara där vid senast halv sju, för då har vi föräldrar möte - : / blö.


nä, ska göra ngt vettigt kankse : )

& just ja. har fått en ny busskamrat på måndagar & onsdagar - Carolin ; D ! ha.


tack så länge, Kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0