Mysdag.

 

dagen började bra, men slutade med att jag luktade bajs. .
fattar det inte, ungen skulle in på toaletten för att bajsa,
men nä, då låg allt i kalsongen. : / jag säger bara fy.
i det tillfället ville jag inte vara barnskötare.

& när Lina körde för att hämta mig (mitt uppe i allt bajs), så blev chefen misstänksam, så hon går fram till henne, & jag garvade (ni fattar nog inte de roliga i det hela, men min chef gör precis vad som flyger i henne ;D). inte nog med det, utan jag gick ut till Lina, & vi båda bestämde oss för Väla. . skulle köpa så mycket tyckte jag, men jag köpte nya underkläder. har redan likadana fast i andra färger, sjukt sköna. & väldigt snygga & billiga - då är det mer än toppen :D ! & givet en fika på väla också. . höll dock på att komma hem med en ny telefon också. tur jag tänkte & ringde darling lite, för fan va hon kunde sin grej. hade köpt den utan tvekan annars, & då hade jag vatt fast i 2 år. . :/ & det är jag inte alls så jätte sugen på att vara.

image187




jag är även sugen på denna. .  den ROOOOSA så klart :D

image188


iaf, det stod träning på schemat idag, men tränade igår så hoppar det idag. fr se om jag hinner träna mellan jobben imorgon, är i stan 13, & börjar på vätten 15. vet inte om de känns så kul att stressa då, får se om dom har tid så jag kan fixa mina naglar. jag hoppas hoppas, har ju brötit min långefinger nagel ;P 

nu ska jag mysa med min älskade sambo, han har klippt sig & liknar en söt liten pojke ; )
& han är omöjlig att köpa present till, hittar INGET. : (



PUUSS image2228 

Kommentarer
Postat av: Tess

Köpte en sådan till Patric förra julen och han var väldigt missnöjd med den... bl.a. att det inte var så bra teckning... så kolla upp innan du bestämmer dig helt =)

2007-09-28 @ 00:07:13
URL: http://tess1984.blogg.se
Postat av: dolly

jaa.. LG shine.. den har jag nästan precis köpt. skit bra telefon å inte nog med det den är så jävla snygg :) ha det så mysigt ikväll på er 9månaders dag.. kram

2007-09-29 @ 19:12:24
URL: http://edworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0