modet.

är så sjukt kasst nu, hittar inget när man går & ska kolla kläder.
blir så trött.
& jag som måste ha nya kläder känns de som - hittar inget.

idag är en riktigt sugig måndag, jobbet har iof gått fort idag, timmarna for iväg. hade barn ända fram till halv fem, så jag fick ta 17 bussen. jag klarar mig, hittar ju inte på ngt idag direkt. skulle vilja sola dock. men orka ta mig dit ? jag är så jävla lat . det skrämmer mig, jag skulle även behövt träna, men iof, ryggen kan jag inte träna med. fast den är bättre, så snart nog ska jag kunna trycka in ngra pass ;) ! ih.

jag är bamsesugen på glass, verkligen jätte mycket. & nu säger babe att JAG måste följa med om jag vill ha glass, (kommer vi till den där jävla latheten igen, FAN) & jag är sugen på annat också, mest choklad.

jag vill ha så mycket,
hunden jag visade er,  GE MIG.
choklad
mycket pengar
semester
träffa rebecca (ska iof åka till New York nu snart ;D)
ny mobil
rosa digitalkamera
snygga kläder
rosa dator.
& så mycket mycket mycket mer. . 

stackars mig som inte bara kan köpa det jag vill ha :P haha. kanske inte så synd om mig ändå, har ett bra liv som jag känner nu : ) ska inte klaga, absolut inte. Jag vet folk som vill är avundsjuka iaf, & du kan börja gräva nu. . 




känner för en liten tjejkväll i helgen, men får se vad det blir me det. 



prylade precis tönten här hemma, han kvider värre en än kvinna ;P haa, jävla tönne ;P



nu ska jag ändå bege mig ut ;P sugen på ngt skit, TJING.



 

Kommentarer
Postat av: Calle

Vadå tönne.. inte så konstigt att jagkvider efter att du har knäat mig på pungen.. men du ska får igen =D hehe
Älskar Dig

2007-09-11 @ 14:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0