lite bilder.

på vår lägenhet : ) folk vill gärna se, så här kommer lite.
dock är vi inte klara, har inga tavlor då vi inte har hittat något som passar oss. vill inte bara köpa de första bästa. så lite blider kan komma på vårt kala hem ;) haha. ska in & kolla på ellos, dom hade rätt snygga saker.



         

vår hall ser ni på första bilden, det är där jag har mina älskade skor,(resten är inne i klädkammaren)  wie. & sedan har vi vårt badrum, det vill jag måla om i svart. men jag trivs med hur de är nu också. sedan har vi köket, tycker om vårt kök. sen ser ni vårt bord & stolar ;) vi är väldigt dåliga på att äta i köket tyvärr, vi äter hellre inne i vardagsrummet som ni ser på bild fem.

     

sedan har vi våran "tv vägg", ska köpa ny tv & fixa lite med den väggen. & här har vi våran egovägg, bara kort på oss , haha. jag gillar den, fast vill ta bort de och sätta en stor hylla där, men får se hur de blir med de. sen har vi vårt STÖKIGA sovrum, hatar de. & även sovrum på sista bilden.
men här bor vi.
& vi älskar att bo tillsammans.
snart dock så är här fulländat på våra väggar.


nu ska jag snart börja göra ve mig, klä på mig lite & sen gå & handla.
babe jobbar ju, men han är hemma.
igår fick han inga larm alls, så kan hoppas det är så idag också.


igår när vi hade städat klart gjorde vi mys tillsammans, tände ljus överallt. & rätt som de var började vårt brandlarm tjuta, då rök de massa från ljusen. så när jag släkte dom slutade som tur va ; ) ! så vi satte oss i soffan & glodde på kocken. & rätt som de var fick jag en ondaning, Gick ut i köket & där brann de för fullt i en av våra ljusstakar. så av ren panik slänge jag kallt vatten på den, & då sprack ljusstaken ;P men tänk om jag inte hade gått ut, de hade kunnat tagit fyr i köket. & då hade vi kanske brunnit upp.
LÄÄSKIGT.
iaf idag lever vi än.
:D


som sagt, göra ve mig nu.
PUUSS.

Kommentarer
Postat av: Emma Paulsson

Gud vad fint ni har det i eran lägenhet gumman =)

2007-09-23 @ 12:38:33
Postat av: Emma Paulsson

Gud vad fint ni har det i eran lägenhet gumman =)

2007-09-23 @ 12:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0