Kris.



Jo, vi hade krishantering idag på jobb, saker man inte tänker på men som man faktikst måste göra ifall det händer något. jag bara försöker sätta mig in i ngn händelse, hur skulle jag reagera ? hade jag gjort som vi har sagt vi ska göra, eller hade jag kört mitt eget race ? ja, det vet man när olyckan är framme.

annars, lör kommer emmy & cattis hit. mumsa i oss taco & dricka vin. mysigt, snacka skit & bara vara, sen kanske det blir utgång. får se :) ska bli mys iaf. :D !

& nu ska jag hänga tvätt, imorgon ska vi ha vår städdag ;) kul ju. men , de MÅSTE göras, verkligen.


& han hälsar inte för att du är patetisk.
fattar du inte det?


ska lägga upp lite bilder på bilddagboken,
har glömt att lägga upp här,
så här kommer en bild när vi firade 8 månder.





ljus & rosor & bara vi.
jag älskar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0