it's too late. .

man kan i värsta fall tro det ibland.
då känslan är stark.


ensam hemma ikväll, rätt skönt att vara själv ibland. . kunna tänka utan att prata & låta allt flöda. (han är & kollar på sjukttråkig fotboll, & håller på så kasst lag också) iaf, hade en mysig eftermidda med Cattis, hon åker ju till USA imorgon & är borta 16 dagar. hon skulle se om hon hittade ngt kuligt till mig ;) ! hiihii..

& jag är ledig i helgen, skönt att bara jobba varannan helg, få lite extra i fickan & dessutom känns de skönt att inte bara lämna de, hade saknat det. så nu är jag där på helgerna :) hihi.

sitter & lyssnar på gamla goa låtar, CELIN DION - gudina. jag älskar hennes röst, ger mig gåshud. & även massa dåliga minnen. men även ngra bra. .

image152


Idag på jobb fick jag jobba över till halv fyra, hade 9 barn kvar efter klockan 15. sen när har de hänt ? & chefen stängde & när den mamman kom idag så bara lämnade chefen mig med orden "nu ska jag ta henne" , Jaha ;P haha, & då var klockan 20 över tre & jag skulle ta min buss. . så halv fyra gick jag ut & lämnade den minsta till henne ;) & då hälsade inte ens mamman på mig. Nähe ;P ? & imorgon öppnar jag, wie. . stålmorfar kör mig så klart. finns de ngn bättre morfar än han ? - aldrig, han är bäääst :)

som jag & cattis pratade om, det måste ju finnas ngn viss respekt, annars hade de ju inte blivit så här, haha ;) vi är guld. & hon har lixom inte kommit över det. bad bitch, du är sjuk.



nu ska jag hjälpa helena lite & sen ska jag se på min man på 3;an :) Hasse & efterlyst såklart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0