IIhhh.

inget vettigt som händer idag, bara en vanlig tråkig söndag.
hade nästan lika bra kunnat jobba (iof, hade verkligen inte pallat det idag).
man annars hade jag kanske ;) ! vet inte ens vad jag yrar om.

promenaden med Tess hjälpte dock lite, var skeptisk mot den, om jag orkade. Det gjorde jag dock ;) ! men som sagt, mår lite smått illa här. snart ska jag slänga mig i soffan. Ih, underbart. kommer jag kankse inte upp igen, men det gör mig absolut inget. kan ligga där hela eftermiddan & kvällen. måste kanske äta emellan ? nä, äch. jag klarar mig utan mat idag, jag är inte sugen på något. så då blir det svårt. usch , jag orkar inte ens skriva mer nu ; )

Hej&Hå.


image147

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0