helt slutkörd.

ja, tala om.
är verkligen helt slutkörd.

har jobbat idag, (öppna), varit med babe på väla, sprang över en runda till gravida sonia :) (mysigt med sån stor mage, ih. klappade på den, hih. kommer ihåg när onka hade sån, & ut kom Prinsessan.) drack kaffe & snackade bara barnskit, jag om mitt jobb & hon om hennes i magen. myspys. sedan tog jag bussen hem, darling ville stor handla, åkte & gjorde de på willys, & nu har vi städat. älsklingen dammsugar som tur är imorgon, & moppar golvet. Jag orkar verkligen inte det. & på allt elände bröt jag min jävla nagel : / jävla skit. men får fixa dom i veckan. . :) iaf, nu ska vi ääntligen mysa med lite ostbricka & vin.

ska se beck också, & imorgon blir det skitsnack med emmy & cattis, mys. blir väl en utgång sedan kan jag tänka mig, nu klagar älsklingen på att jag ska skynda mig : ) JAG KOMMMER BABE .






PUUSS <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0