det var ju,

biljard & öl igår, även dart.
jag klassade ut killarna idet, haha.

biljarden gick lite sämre, haha men jag är ingen dålig förlorare ;) (till skillnad från dom andra två ;P) iaf, efter det gick vi & käkade kebab. & där satt en - helt tokig, han ville ha tallrik & bestik till sin kebab, iof, han kom från sthlm, men ändå . Galet. . sen blev de en vända till gamla snaps & sen stinsen. . & rätt hem till sängen sen - underbart.

nu ska jag snart träffa mamma en stund, & imorgon är de fika här ; ) sessan kommer också, wie, syrran & magnus också, mamma morfar & katta :D ! skönt då jag är ledig så kan dom komma hit, de var rätt längesedan dom var här,så dom har ifrågasatt ;) men nu så. ska fan gå på att baka imorgon.. får se hur jag lyckas ;D ! jag är fan kung på att baka.

& ikväll kanske vi åker över till DK jag & älsklingen. . får se vad vi gör, myser. längesedan bara jag & han mös. (iof, myser hemma varjedag, men gör ngt själva) jag älskar dig & vi kommer alltid vara tillsammans.
 
kommer lite bilder från förra lördagen & även från igår ..
   
   


& från igår :D


     
   
   
   

nu kommer darling med cola till mig :)
han är den bästa.


jag älskar dig



Kommentarer
Postat av: Calle

Jag älskar dig massa <3

2007-09-22 @ 16:26:30
Postat av: dolly

hej madde. roligt att du tittade in (: ja, jag tycker om att baka :) hihi. oooh vad söta du å din baby e tillsammans :) funkar det bra att bo ihop?

2007-09-22 @ 17:01:29
URL: http://edworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0