9 månader.

men de känns verkligen som fler. .
& jag älskar de.


som sagt, ska ju ut & äta & det blir oasen :D mums, me like. mys & åter mys, får se vad vi gör eftermaten. Jobbar imorgon, iof börjar jag 11,30, så det är lugnt. & jobbar till 21,30. mindre kul, men får jobba med Petra hur längesedan som helst. ska bli kul & träffa henne :D !
annars, nu har jag verkligen gjort allt man kan för sin kropp i badet, rakat mig, peelat mig, smört mig, klippt tånaglarna, så det så. & nu ska babe spruta brun utan sol på mig, kommer fan aldrig till ngt jävla solarie. . Iaf, jag slipper bli rynkig i för tid ;D ha. . 

& ääälskling fyller år på ons,  vad köper man ? jag har iingen aning, verkligen.
det löser sig  ♥

vi var istan med jobbet idag, var riktigt mysigt :) fikade på biblioteket & sedan köpte dom godis & jag gick hem. . :D iaf, på biblan så träffar jag Sanna där, troligt lixom ;D men där var hon. Kul :) ! dagen gick fort idag på jobb, fast inte mellan 10,20 till 13, då var de seegt.

nu skulle jag behöva föna & platta mitt hår, & jag vill verkligen klippa mig, så tråkigt med mitt hår.
är sugen på . . .
   

tycker faktikst hon blivit vacker. . gillar hennes hår här, inte så speciellt, men ändå så snyggt.  iaf, får se vad jag vågar ge mig på :D ! he. . nu ska ag faktikst göra mig lite smått iordning. sen bege oss ner mot oasen :D ska äta jätte mycket.




Puss
-/ madde

Kommentarer
Postat av: Sussie

Grattis till 9månader;) Tiden går för jävla snabbt asså. Vart går du och fixar dina naglar? Tänkte fixa mina men så vill man hitta en bra nagelteknolog (eftersom priserna är inte å leka med^^) Man har ju ingen lust att punda ut 500 ifall det inte blir bra ;)

2007-09-30 @ 22:25:31
URL: http://sussiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0