71 år igår.



Igår skulle mormor blivit 71 år, 8 år sen som smärtan satte sig djupt inne i mitt hjärta. & där kommer den stanna tills vi ses igen. då kommer stenen trilla ner & jag slipper ständigt ha ont. (för saknaden gör fruktansvärt ont) !
så mycket som jag velat visa dig & berätta. . men som jag ändå tror du ser där uppe ifrån. ska ut & köpa blommor sen, vita & blå. eftersom hon är finsk så var hennes begravning med vita & blå blommor, hon skrev att hon ville ha de så, & de var väldigt fint. så ska köpa blommor & kort från mig & onka.

image184

jag älskar dig, & du är ständigt i mina tankar.

Kommentarer
Postat av: mormor

ni har fel både du o onka .hon fyllde år igår

2007-09-23 @ 11:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0