vad är detta ?


Jag är verkligen trött, & nu känner jag min febrig, & som en jääätte gnällig treåring. . jag har även ont i halsen. & bara så alla vet är de fan syndast om mig i världen ;D
& inte nog med det, idag när jag jobbade så vid maten så plockade jag fram madrasserna till vilan, så tog jag mig på mitt linne, & då kände jag ngt kletigt, viste inte alls vad de var. men vips så slog det mig - MIN BH HADE GÅTT SÖNDER ! moget eller ? Anna skrattade så hon höll på att kissa på sig. & jag skrattade för anna skrattade. MÖG. Jävla silikonBH. Men nu får jag bara köpa en ny & det gillar jag :D ! Men lönen får gärna komma nu också.



nu mår jag lite sämre, så tillbaka till soffan & äta choklad, & älsklingen får ta hand om mig. .   ♥  

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh stackarn :(

2007-10-18 @ 17:56:39
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0