tvätt, tvätt & åter tvätt.



japp, nu tvättas de, från klockan åtta & jag är sjukt dålig på att tvätta. . Haha, fick ringa mamma ;) ! Tur hon finns ♥  : ) ! & nu har vi bäddat rent hela köret, igår städade vi, jag städade hela jävla köket.. det har nog aldrig blivit så städat sen vui flyttade in ;) ! & älsklingen försökte städa resten. ;P ! Jo, ska dammsuga efter tvätten & sedan lägga mig i ett bad & verkligen softa. För ikväll är de 30 års fest . . Pierre fyller ju år :) ! ska bli trevligt.

nu annars, ska jag ner till tvätten igen - tycker de är rätt kul , Ha ha ha . . Knasigt.



Kommentarer
Postat av: shoegal.

jobbigt å tvätta. hade inte tvättat på 3 veckor nu och hade högvis med kläder. tagit 3 dar att tvätta allt bara för våran torktumlare och tvättmaskin suger!

hoppas ni får trevligt ikväll : ) puss gum

2007-10-20 @ 13:51:27
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0