tjillivippen.



image210


Nu går jag i ide, hjälp så trött jag är. . det är magiskt.
är den ens tillåtet att vara så här trött. jag sov praktiskt taget när jag kom till jobb idag.
jag gick som en zombi, & barnen bara tittade på mig, tur chefen sätter på kaffe till mig då jag börjar halv åtta,
för det hade jag inte orkat göra.
blir helt less på de.
man orkar ju inte göra något sen, man bara sitter här eller vid tv;n.
; /
Blää, & på det hela ska vi åka & storhandla också.
det gapar verkligen tomt i kyl & frys.

så jag kommer tillbaka sen,
om jag orkar.

;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack, tack så jättemycket :) Hoppas du piggnar till :)

2007-10-17 @ 16:54:49
URL: http://hittaida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0