stenmassagen : )



I tors var jag på stenmassage, & det var verkligen underbart. Började med att man fick fotbad, morgontofflor & ngn morgonrock (jävligt porrigt) tyckte iof inte det var så kul med fotbadet, satt mest och plaskade som Pippi. & dessutom var det något som droppade som gjorde mig kissig. . & jag fick äpplete, & de var däremot gott. : ) när det hade gått en stund kom där en tjej som ropade upp mitt namn, eller hon viskade nästan de, men jag hojtade till. & fram kommer hon  med en handduk, HON SKULLE TORKA MINA FÖTTER.. haha, jag som är så jävla kittlig under fötterna fick bita ihop. ; ) väl inne på rummet så började massagen, oh gooood. Bästa på länge, hela kroppen dessutom, inte illa :D ! kändes som jag flög efter behandligen. & gud va jag förtjänade de ;) ! Rekomenderar verkligen det, skönt & man blir verkligen avslappnad. ih :)

fredags möte jag upp min kära mor & systerdotter. skulle ta nya p-piller, men då jag fick en ytlig blodpropp i sommras får jag inte de längre. så p-stav på mig :/ ! Grr, isch, får se om jag vågar de. iaf .. de löser sig, får sätta emlakräm, så löser det sig, utan problem *håller tummarna* ! Jag är ju inte den första som barnmorksan sa. ; ) hah. iaf, sen ner mot H&M, köpte lite hårfärg & peeling, sedan in på BR , snäck kollade lite & mös. Hon ville inte ha ngt ;) ! haha. . billigt för moster.  :) in på söderpunkten, köpte lera & fingerfärg : ) ! & fikade sen, mums. sedan gick jag & älskade snäck hem. Calle städade, & sedan kom morfar & lämnade stolen & sängen till oss. Då passade jag & älsklingen på att åka iväg & handla lite. . på City gross, så rörigt. hittade knappt kändes de som & JÄTTE mycket folk. men vi fick nästan allt. Hem, kollade film & åt taco, & drack vin. :) snäckan somnade som en klubbadsäl vid kvart i nio. Då satte jag igång med smörgåstårtan, (jag är kung) ! sedan somnade jag gott på soffan, i älskades armar ;) ! så trött jag var ;/

idag var & snäck på mitt jobb, Montessori 100 år :) så det var fest, väldigt trevligt får jag säga.mycket lekar & stoj. Cornelia trivdes, & även jag. blev korv & massa tårta. verkligen en jätte fin tårta. . tog kort på den, så syrran får skicka över. :) ! Iaf, fick åka tåg & buss, & handlade lite innan vi begav oss mot jobb : ) ! snäck tyckte de var jätte kul med tåget ;) ! var där fram till 14 tiden, tog bussen & tåget hem sedan , & då var de fullrulle här, träffade syrran & magnus inne på Åhlens, bara så där ;) haha, märkligt. : ) Iaf, gick & köpte Calles paket från syrran & dom. sedan kom alla, min mamma, morfar, calles pappa & calles bror & då var de bara att käka, & alla gillade min smörgåstårta (som sagt, jag är kung ;D) & Calles pappas tårta gillade alla också. så vi har bara ätit idag. Jag & snäck har ätit tårta 3 gånger idag, de är då INTE ILLA ;D ! haha. nu har alla gått, & jag är helt slut. . ska snart lägga mig på soffan & sova ;P får de är de jag lär göra, somna :P !


image195



annars inte så mycket, fullspäckade två dagar så imorgon ska jag bara softa, hoppas jag. :) ! soova lääääääääääänge , ih. u n d e r b a r t.




- röd som en tomat, du är så PINSAM.
& för jävla ful.



just det, vi ska åka till new york i januari/februari någon gång, rebecca viste inte riktigt hur hon jobbade i dec, så det blir bättre med januari, så kan vi åka till värmen också, känner jag måste få nya vitaminer till min kropp, & en ordentlig bränna : ) ! Ohyeah. tar ngn billigrestresa, & jag ska fixa semester för nu ska jag ligga på standen med en stor jävla go öl ;) ! det förtjänar jag de med ;P hahahah. .

image196
& även simma i sånt här fint vatten.
ge mig det nu.


nu ska jag iaf äta en bit smörgåstårta till.

Puss /- määädd

Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Du förtjänar allt gott i världen Lego.

2007-10-06 @ 21:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0