stan

idag är de lördag.
& jag vaknade klockan åtta : )


ska ner istan med älsklingen nu, får se om jag hittar något till ikväll. & jag mår inte illa idag heller, skit bra :) ! Jag är viking. sedan hitta något man kan äta ikväll, tänkte på ostricka, men å andra sidan, det är inte riktig mat. men blir inte riktigt mätt : / ! någon som har något förslag på go maträtt ? :)

ska bli mysigt ikväll (jag bara tjattar, förlåt). men jag känner att jag behöver mina vänner. & bara att få flippa & vara mig själv bland oss. synd att Helena inte kan komma, känns lite blä : / ! Men vi får ses iveckan. :)


sminka mig nu & sedan som sagt bege oss ? :) låter bra.





jag saknar dig emma.

Kommentarer
Postat av: shoegal.

:$ aw. jag saknar dig med gumman.

2007-10-27 @ 13:49:32
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0