Oh yes.




snart dock är de fest & jag har klippt av mig mina naglar. . känner att mina naglar får vila lite med nagelförlägning. & dessutom ska Carolina börja med sånt, så hon har frågat om jag ställer upp som försökskanin, & jag är väl inte den som är den ;) Gratis gillar vi ju.


ibland känns allt så perfekt, men givetvis kommer den där lilla jävla tanken igen - LÅR MIG VARA.


imorgon får jag säga hejdå till skrållan : ( hon mår inte bra, kräker blod & bara sover , äter inget, som mamma sa, vi måste ju tänka på kattens bästa, men fast jag inte bor där nu mer & har katterna omkring mig som jag hade då, känns de ändå. Hon har alltid varit den "lilla" katten.. men som sagt, vetrinären tyckte detta var de bästa, & vi vill inte att hon ska lida, absolut inte. så då får hon träffa dom andra små katterna i katthimlen. .

& ja, döden är skrämmande.

Nu ska jag vila en stund innan hela festen sätts igång, PARTY :  ) Me like, & Tess är redan på G, så de ska vara . . :) idag blir de lite blannedricka, de var inte igår jag hade de. & jag ska bli Überfull ? Ha ha ha ,  Nä, får ta de lite loongt ;P !



Ha en trevlig lördag alla . .

Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Jag beklagar angåeende skrållan. =/

2007-10-20 @ 21:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0