mirakel . .

att jag ännu är vaken,
gud vilken stressad morgon.
& jag fick spela apa.
HAH, tillochmed chefen bara tittade på mig & brast i skratt, ;)
vad gör man inte för dom små liven , allt för ett lyckat kort ;D.
Men å andra sidan vårt gruppkort, där ser jag ut som en uppsvälldkossa.
jag sitter & sjunger för mitt ena barn & jag ser nog klok ut. : /
men vafan, de får jag väl bjuda på.



& snart ska jag bege mig mot MASSAGE, jag förtjänar det utan att blinka. : ) ska bli så skönt. kommer nog snarka lite, haha :) nä, det vill jag inte ; ) ! jag vill njuta av varje sekund, wie.

image192



& vi kanske åker till New York i november :D ska bara kolla läget med jobbet så jag kan ta semester. det hade varit underbart :) ! hittade rätt så billig resa, bara babe som ska fixa pengar. annars är de mesta löst :D ! WIIE. & mysigt att åka iväg med älskling. Jag hade iof velat åka till ett varmt ställe också, men de löser sig :) !
ska bli skönt att komma iväg, & även träffa rebecca :) UNDERBART.

image194



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0