me like.





Pratade med Chefen (Johan) på Vätten innan idag, för dom sa på vätten att de inte var säket att jag skulle få lön då jag var vikare ;/ ! höm, Okej ? Men jag ringde & hörde med honom om jag skulle vara kvar eller jag skulle skita i de, då jag ringde var jag lite irriterad, jag menar , Jag ska ha lön. Men efter var jag lycklig, då jag frågade om jag skulle sluta blev han lite chockad,
"nä du ska inte lämna oss, alla bara pratar så gott om dig, aldrig har dom sagt något negativt, utan bara possitvt. så om du lämnnar oss blir dom skit sura på mig, & jag vill att du ska vara kvar när du sköter dig så som du gör"
Jag visste ju att dom var väldigt nöjda med mig, men så här nöjd :D ! Var skit glad resten av dagen, hah. Så nu blir jag anställd, precis som alla andra - UNDERBART ! Fan va bra jag är, & oduktig jag är som fixar jobb så lätt. Har inte behövt lyfta ett finger för att få jobb, dom har kommit till mig, sjukt när man tänker efter ;D ! Men lyckat.



någon som kan detta med att ändra designen på bloggen , jag är sjukt kass på de ;/ . så någon snäll liten/stor människa kan ju höra av sig om ni känner för de ;D ! Jag hade blivit gladare.


nu kom min stinkbomb hem ;) han har varit & tränat medan jag suttit här. Jag är faktikst förkyld - OKEJ ;D !


Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

ja att ändra designen är lite krångligt, men det är bara att klura :D

2007-10-15 @ 20:15:20
URL: http://nr126.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0