mår illa .




image227




idag mår jag illa, :/ ! har maginflunsa på jobb, (dagis). . inte alls så lyckat känns de som. men jag dricker cola nu så det blir väl bättre :D !? Jag har inte tid att vara sjuk lixom. Blev ledig på lördag, : ) skönt, kan städa & lite så, iof jobbar jag 10 timmar på sön, men de gör mig inget :) ! kan ändå sova en stund. Köpte sinstaridag också, så nu ska de sjuungas :D ! Togge & Babe har redan prövat, haha.
Ja, Togge är här & kollar fotboll med Babe. . isch för fotboll. aldrig vatt en sport som intresserat mig. .
jag längtar verkligen till lördag, ska bli så mysigt. Äta gott (ska bara komma på ngt kul) & ha almänt kul. mysa & snacka massa massa skit. kan de bli bättre eller ? :)

ska bara hitta ngt att ha på mig, men ska istan med mamma imorgon :D ! så då hittar jag väl ngt, hittade faktikst en tröja på H&M, men den fanns inte i min storlek på Väla, så får kolla istan : ) ! Oh, redan fredag, vart tar veckorna vägen ? ! Helt sjukt. . men jag älskar helger, så de gör inget.

nopp, ska ut på soffan nu & störa dom , dom kommer vilja slå mig. ;D




Kommentarer
Postat av: Ida

Låter inte kul. Hoppas du kryar på dig. Kram.

2007-10-25 @ 21:45:32
URL: http://hittaida.blogg.se
Postat av: Hilajna.

Usch, vad jag verkligen vill komma till dig på lördag! Saknar dig, dödligt mycket. =/ Älskade Madelen.

2007-10-26 @ 10:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0