Lördagskvällen.



som sagt, det vankades fest igår :) himla bra blev det. börjades med att Calles 3 klasskamrater kom hit, Matti, Mille, Maxan (som vanligt var jag ensam tjej;P) ! Mille kom iof lite senare, men vi andra bälade i oss sprit i mängder, nja inte riktigt, men de blev ngra öl & groggar, jag var rätt så trött till en början, men sedan släppte de, :D ! Iaf, vid åtta begav vi oss ner mot Lagmarks där Pierre hade sin fest. Vädigt trevligt, bjöd på god mat & dylikt. Han öppnade sin paket, & där i låg Playstation 3, han blev glad - ha ha ha.  Så runt halv elva beslöt vi oss för att gå, egentligen vet jag inte rikigt varför vi gick, men så blev de. & vi hamnade på Cardinal, det var okej, & jag ägde dock dansgolvet den första timmen ;) ha ha, & sedan gick vi ut en runda, & där träffar vi på en Fransman, han var cool, & jag är GRYM på engelska när jag är full ;D ! Tillochmed älsklingen sa de ;) iaf, klockan blev runt halv 2, jag hade ont i huvudet då jag inte åt något på hela dagen - LYCKAT madde, får skyla mig själv. . men babe skulle ju jobba idag så vid 2 tiden gick vi hem, & rätt som de va kom Maxan från ingenstans. så han fick sova på vår soffa ;P ! & innan de åt vi på max, & när jag fick mitt mål var jag inte ens hungrig, så . . hem & sedan sova. de var skööönt :D ! men inte imorse iaf, wiiho . . kan man verkligen må så illa ? & stackars älskling försov sig, haha. . & maxan han mådde ju inte heller så bra, men priset var när jag fick springa in & spy, då är de ILLA, JÄVLIGT ILLA.
helt sjukt, men jag mådde bättre sen iaf ;D !

sen åkte vi hem till min mamma som hade lagat köttbullar mos sås & lingon, gott :) ! & sedan begav vi oss till morfar, fika. men var inte så värst sugen på de. & sen tog jag bussen hem & älsko som hade fått köra & lämna bilen möte upp mig vid bussen, så ikväll är de chips dippa & ngn film. . då är de söndag :)



& jag längtar inte till imorgon, jag vill inte jobba - ORKAR inte, vill ha semester nu.
nä, ska pussas med darling nu.
biilder kommer sen :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0