Lista.



Har du pojkvän/flickvän? Oh yes, det har jag :) sambo för att vara exakt. 
Är du kär? Abslolut.
Hur tidigt stiger du upp? För tidigt, idag 5,20. : /
Vem/vilka vet mest om dig? Förutom mig själv är det nog Cattis. Men mina andra vänner vet mycket om mig.
Gillar du att slåss? He. He. He. Nja, men erkänn, det är skönt att dänga till ngn om man är förbannad. Fast jag är ju inte ute efter slagsmål eller dylikt :P  
Vad ska du göra ikväll? Ikväll är jag värd en mys kväll, med bio & massa onyttigt :D så det ska bli så ;)
När var du senast full? Är jag alltid, av lycka ;)
Har du utländska föräldrar? Ja, mamma är finsk, Fast svensk, men född i Finland, Ja ni fattar ?
Var har du ont? I huvudet, men annars är det bra ;)
Är du bra på att måla? Ja. . Jag målade hela vår lägenhet, så det borde jag vara.
Vem kramade du senast? Cattis, fick paket av henne ju från USA.
Vad längtar du till? Utlandsresa, jag & älsklingen drar snart.
Favoritalkohol? Snygga drinkar! Öl & vin går också hem.
Vad heter dina husdjur? Har inga, förutom calle då, men han kallas för calle ;P
Har du körkort? Nä, jag har vänner & en sambo & morfar som kör mig dit jag ska ;P
Favoritgodis? Choklad !
Morgon- eller nattmänniska? Både och.
Sparare eller slösare? Både och här med, vet jag att jag ska göra ngt, sparar jag :)
Har du några homosexuella vänner? Inte vad jag vet... Spännande!
Bio eller promenad? Både och. Bio är för regn och rusk-dagar och promenader funkar alltid. Helst i fint väder, dock.

Är du kittlig? Ja! Jättekittlig faktikst.
Rädd för insekter? Tyvärr ja. varfan kom spindlarna ifrån, ÄCKLIGA.
Anser du att du är stark? Ja. Både fysiskt och psykiskt. Men självklart har även det där sin egna lilla berg-och-dal-bana.


Kommentarer
Postat av: Sabor

Ha en go kväll ;)

2007-10-12 @ 16:58:29
URL: http://Sabor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0