Liiista :D

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
ja, annars hade de varit illa ;D.

2. Har du sett din bästa vän gråta?
ja.

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
ad-droppar.

4. Vad åt du senast?
ägg macka.

5. Har du fått någon komplimang idag?
ja, min chef gav mig, hon var imponerad över att jag handlade så fort när de händer något :) & jag får komplemagner av Calle varje dag :) ♥

6. Har du varit med i en rättegång?
nä.

7. Är du polare med grannarna?
nja, försöker. ; )

8. Vilka språk pratar din mamma?
svenska.

9. Vilka länder har du bott i?
sverige

10. Senaste piercingen?
Navlen, 6 år sedan. . (sjukt längesedan när man tänker efter)

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
imorse, morfar körde mig till jobb : ) han är bäst.

12. Gay?
vem ?

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
det har hänt.

14. Har du äggat någon?
jaa :P

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
eh, nä ??

16. suger det här?
nä, tycker de är rätt kul :D

17. Har du varit på stranden?
alla har väl varit på stranden ?

18. Minns du dina/din musiklärares namn?
therese på elineberg, & jag vet egentligen vad han heter men kommer inte på de nu, musikläraren på Ga :)


19. Hur bra är din syn?
inte så bra, lins&glasögonorm ;D

20. Har du varit på ett party?
ja, ?

21. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
tycker inte om dom så mycket.

22. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
vem är du ? men lycka till att bli kär i min bror, jag har ingen.

23. Har du varit utomlands?
Jepp.

24. Har du sett din bästa vän naken?
haha, jo.

25. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
har inte varit på ngt, så rätt svårt då : ) 

26. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Nja, det beror på.

27. Vad gör dina syskon just nu?
hon sitter nog i soffan med snäck & magnus, & ska snart ta sig ett glas rött ; )

28. Vad var den senaste drömmen som du minns?
minns inte.

29. Vem ringde dig senast?
Calles Pappa.

30. Vilken tid gick du upp imorse?
o5.2o 

31. Vad har du gjort i helgen?
den helgen som vatt var de 30 års fest :)
& den som kmmer blir de tjejmiddag & jobb.

32. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Baby. Hur är de? Mår du något bättre? Tänker på dig. Kan inte sova efter du gick.
 Puss älskar dig massa.

33. När var du riktigt sjuk senast?
idag : /

34. Vem är den senaste kändisen du tog på?
tar på mig själv varje dag ;D

35. Vad finns i din bakficka?
har mysbyxor, så där finns inga.

36. Har du färglinser?
inga färgade, men jag har linser.

37. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
jag sov, zzZz

38. Vad är det första du gör på morgonen?
stänger av mobilen & sedan upp ur sängen.

40. Vad ska du göra efter det här?
mysa med älsklingen, ♥

Kommentarer
Postat av: shoegal.

34. Vem är den senaste kändisen du tog på?
tar på mig själv varje dag ;D

HAHA KLOCKREN :) jag saknar dig.

2007-10-26 @ 23:55:40
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0