klippt & skuret.

ja, då blev jag klippt idag,
av min kära gamla klasskamrat Steffi :)
Blev riktigt nöjd, allt skit borta, & fram kom de nya ;)

steffi är för söt.
-"alltså jag älskar ditt hår nu, du blir så jävla snygg!"
haha, så imorgon blir det fika, & massa massa massa skitsnack.
jag älskar skit snack, & nog fan blir det alltid de när jag & steff babblar.
& vi kan babbla i evigheter. . det är de jag älskar med oss.
vi behöve inte prata på evigheter, men när vi väl ses, då jävlar & det känns aldrig konstigt när vi ses heller.
det kallar jag vänskap.

det blev nästan en Nicole Richie frisyr. men jag fick lite mer uppklippt.
ska platta det nu efter jag fick duscha då jag var iväg & tränade.
så jävla snygg & bra jag är ;)
- HAHA :)
snart nog så är jag en jäävla biff ;D


Nu ska jag & älsko kolla miominmio,
typ aslängesedan.
MYSIGTimage2228 



Puuss
-/ madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0