jag hade en bra rubrik.

men jag tappade den på vägen från soffan & hit ;P
snacka om guldfiskminne.



image228





go lön på kontot - faktiskt. jag klagar verkligen inte :) & det är bra nu när jag har rätt så många & köpa presenter till nästa måndag, sjukt många som fyller år. Ha Ha, morfar & jag är utstötta, men vi klarar oss. :D

iaf idag har jag mått lite illa, så vi är bara hemma & myser idag. ska ju inte bli sjuk nu när dom kommer imorgon : )dricker blåbärsoppa & kurerar mig :) älsklingen har fått ställa passa upp mig, & han sköter sig bra ; ) !

var även istan med mamma en kortis, fick rusa in på toan på söderpunkten ;P haha, men ska inte gå in på ngra detaljer, !

som sagt, blir inte mycket gjort ikväll. soffan & blåbärsoppa, & älsklingen - & idol. då är de fredag ;D !



& äääälskligen diskade också idag, han är ju bara så bäst, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0