Idag är jag helt slut.


min klocka blev plötsligt 06,06 imorse då jag hade ställt den på 05,15. & jag ska vara på jobb 06,30 & nu är de så att lilla madde jobbar i Billseholm, tur morfar kan köra fort. Iaf, när jag landat efter en förälder stod & väntade så slappnade jag av lite, men verkligen bara lite. så vid frukosten hade vi mys. täända ljus & ljuvlig musik, jag var tvungen att komma ner i varv. & eftersom jag inte hann borsta mina tänder eller SMINKA mig, (jag har klarat mig ändå) så fick jag borsta dom när Lillit kom. Ih. . & jag trodde dagen skulle vara bra. Jo visst, jag blir lämnad med mina 5 små barn, Tänkte. Ingen match detta ju. ALDRIG MER säger jag, fick springa som en skålladråtta, för dom stora barnen skulle på konsert med dom andra fröknarna. & där stod  jag med Lillit, & hon hade sina barn. Så jag fick vara själv. & visst, det gick bra - tills vi skulle UT. Barnen skrek & skrek, bajsade, & skrek. & väl ute slår sig alla barnen idag så klart & skrek ännu mer.  HUVUDVÄRK. . efter en stund ute & det extremt kalla vädret beslöt vi oss för att gå in. (& förrästen, Lillits barn rymde UTANför grinden, Ha ha ha :P) & när jag ÄÄÄNTLGEN fått av barnen kläderna, så ser jag min räddning - DOM ÄR TILLBAKA. & jag tyckte de var toppen, för jag hade ju blöjor att byta, & de kan jag inte göra själv ? Tänker ju på barnens säkerhet, om jag är inne på toan kan barnen göra ngt dumt där ute ju. & när min kollega kom, så säger hon "jag tar maten nu" . . Jag stod & gapa. .  & orkade inte säga något, så visst - JAG TAR BLÖJORNA SJÄLV. vid de tillfället ville jag gå i pension. Iaf, maten kom in, barnen var hungriga, jag hade inte ens hunnit känna efter, men tvinga mig äta en potatis & 2 köttbullar (är det så när man är MEGA stressad, försvinner hungern då?) . & när chefen kommer in till mig & säger "du ser helt slut ut" trodde jag fan att jag skulle lägga mig ner på golvet , slå & skrika som mina barn gjorde mot mig idag, för att visa  - JA JAG ÄR HELT SLUT. Men sansade mig, & sa - Jo, det har verkligen varit tufft. & sedan gick hon. Klockan 12 gick jag ut till min morfar som hämtade mig - TACK moffi. ♥

& nu hoppas jag bara som Thell sa till mig "din dag kan bara bli bättre" , Jag hoppas.
Jag & Babe ska åka & göra pass idag, men är han hemma än ???????
NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.
& klockan är 13,09. vi skulle göra de kvart i ett.
men nu när jag fick åka bil hem tyckte han att de inte gjorde ngt att han inte kom hem till den tiden.
& nä de gör de kankse inte, men IDAG gör de.
FAN , Förlåt, jag måste spy ut lite. .
jag är irriterad.


image223





Jag ska nog gräva ner mig nu. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0