Heeelt galen kväll.

igår, haha.
det var längesedan jag hade så kul.


igår var vi precis överallt & ingenstans, var hemma hos oss innan & sjöng singstar & bara hade så jävla trevligt. satt där fram till halv tolv då vi tyckte att nu var de dax att gå ner i stan, vi travade. emmy & nanna dissade. satte oss på stinsen, var rätt ok. träffade calles vänner, johan & emelie. . sen blev jag & lina danssugna. älsklingen ville möta upp patrik, så vi följde med strömen, HAH ! då cattis också lämnade också efter stinsen var de bara jag & lina & babe kvar (& babe fick låtsas han var tjej då vi hade tjejkväll) iaf, hamnde på bishop & när vi kommer dit står vakten & pratar med 2 killar som inte får komma in då dom inte är 23, men jag lina bara går rätt förbi ; P hahaha. efter de skulle vi till tempel,lina & jag spelade sthlmare, HAHAH, så sjuka . men där var lång kö, så  vi gick till twilight, haha, sjukt tråkigt där, det bara blåste & hade sig, & var grymt lite folk, haha, så då gick vi till gamla snaps istället, hahah . . älsklingen hittade en sko . . helt sjukt galet. & jag hittade den andra, så jag tänke tjuva dom, men lät bli. ;P var inte jätte sugen. sen gick älsko hem, då han var trött, men jag & lina var på G. ;D hahah. Gick bort mot tivoli då vi skulle spana åt lina, & på vägen dit kommer 2 killar, & Linas bästa kommentar den kvällen, Haha.

Killarna,
vart ska ni ikväll ?
Vi,
vi ska snart hem till våra sambos. (fast lina då inte har ngn, men hon ville inte ha ngn av dom ;P)
killarna,
ni har då inga sambos.
jag,
jo min ligger där hemma & sover, han ska jobba imorgon.
killen.
& vad jobbar han med ?
jag.
han är väktare.
& lina direkt efter,
JA; & han är fan så mycket biffigare än dig.

HAHAHA, jag har aldrig sett en kille bli så knäckt, sen vände jag & lina på klacken & gick. ;D

efter vi var & spanade så gick vi hemåt, & då var klockan 4, haha, kändes inte alls som de. Jag & Lina hade kunnat hålla på hela morgon, men lite illa då jag jobbar nu. men jag hade en hysteriskt kul ikväll igår, TACK tjejer & älskling för en helt fantastiskt rolig kväll :)


Crazy bilder kommer sen ;D ! Underbara.


nu får jag jobba lite känner jag, iof, bara jag & anna här med 2 barn & barnen gör inget, den ena är på rummet & andra tittar på tv, men känner jag vill göra ngt nu ;D ! haha.




hörs sen, lägger in bilder sen :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0