;D



Idag träffade jag Cattis efter jobb, & idag gick jag upp 5,20 :S ! knappt så jag orkade, magiskt. Iaf, vi skulle fika, skulle fikat på ebbas, men där var nog fullt, gick aldrig direkt in så, men tittade in. . & då konstaterade jag att de var fullt ; ) ! & inte bara det, träffade ju på Nalle också, :D & hon bara följer min blogg ;) MOHA, det ni.
ha.ha.ha

Iaf, jag fick min pafrym (guess) GUDOMLIG, fast jag fick hela kittet. Oglad jag blev :D min vän är bäst, & skämmer bort mig, jag blev glad, himla glad iaf :) TACK, & TACK för tröjan till Sessan säger onka ;D !
Tack tack tack tack tack tack tack tack


ikväll blir de bio, är jätte trött, & vill bara mysa till de, orkar inget annat. & sen vet jhag inte ens när jag ska byta mina linser, ha. ha. aja, älsko säger att man ska märka sånt, men dock inte jag.

& nu bara tjattar han på mig, imorgon inflyttningsfest hos lego. . fast jag börjar 7 på söndag ; / ! SEGT, men. Pengar är pengar & jag trivs på vätten :D ! & dom trivs med mig, som fan - de sa MIA igår ;) (& dom andra likaså.:P)
känner mig knäpp nu ;P !

Just ja, Cattis berättade att hon inte hade ngn plats på flyget när hon åkte dit , HA. HA. HA. jag skrattade, jätte mycket. kan se de framför mig, som när vi åkte till bulgarien & hon fick sitta bland killarna , HA. HA. HA ! Det var kul, & jag saknar det.

tänkte skriva lite om mig själv sen, så alla vet vilka dom läser om ;) !
men nu kallar mitt husdjur, ;D



Kommentarer
Postat av: catrine

Varsågod :) Roligt att du blev glad :D Varsågod Onka :)

2007-10-12 @ 17:25:15
Postat av: Emmy

Haha kommer ihåg Bulgarien . HAHA

2007-10-13 @ 17:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0