bussen brann.



När jag satt lugnt på bussen & spelade Sims på mobilen så ser jag bara busschaffören rusar ut ur bussen, & alla började titta & ha sig. Så klart blir man nyfiken, så han stannade på motorvägen också. Iaf, han hoppade in i bussen igen & började köra, så jag lutade mig tillbaka ett pytte tag & sedan stannade han igen, - nä får gå ut, kan inte köra med bussen. . eh nä, så hoppade på nästa buss som kom bakom. & när vi gör de får vi vet att bussen kan börja brinna. Helt sjukt egentligen, ödet. Jag överlevde ;) 

som ni såg har jag laddat ner sims till mobilen. ha, fatta inget först, men sen när älsklingen hade vatt & pillat så fatta jag direkt.  & nu sitter jag som klistrad till de. man måste först bygga allt innan man kan få välja familj, så . .de är rätt drygt. men okej. tidsfördrivar. . : )

& som ni märkte igår så kom jag inte tillbaka till bloggen ;P jag var trött, & de var Notting Hill på tv efter träningen. Jag & babe såg den tillsammans precis i början då vi träffades, lite nostalgi ♥ !

till helgen så blir de ny tjejmidda, :) Jag Lina Nanna Emmy Cattis, helena skulle kommit, men glömde bort att dom skulle iväg, synd för jag saknar henne. ska bli mys igen, men som vanligt jobbar jag till 18. men dom kommer då : ) så det blir rätt på de, ska fixa singstar till dess, de är ju så himla kul.

Hih. nu ska jag ladda in lite bilder, :) kommer snart här också, sen i Lördags !

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack. Hoppas du får en trevlig kväll :)

2007-10-24 @ 19:40:50
URL: http://hittaida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0