blir inte så mycket.

inlägg idag, : )

fick nästan min semester också, ska bara prata med Anna,så är de klart. tillochmed chefen sa att jag var värd att komma iväg :D ! då känns de skönt. iaf. Har sett ratatouille ;P Så söööt film.  den är lika bra som björnbrödar, & björnbrödar är min favorit. Helt klart ska ni se den lilla råttan :D ! 

image226
 

Iaf, fick ringa & avbeställa min tandläkare tid idag, jag fick en ny den 6 december, hahah :) aja, vafan. :D
& idag gjorde vi pass, Jag ser JÄTTE kul ut , älsklingen med för den delen. :P han fick göra om sin namnteckning, annars hade han inte fått åka till amerika, haha. ;P ! så nu kollar jag resa, vill åka NU :) !


snart sängen, tidig dag imorgon. .

PUUSSS :)

Kommentarer
Postat av: shoegal.

hur länge ska ni va i new york? har ni betalat för resan? vill tillbaka. är helt tokig i new york. ÄLSKAR. jag vill följa meeeeed ;( saknar dig.

2007-10-22 @ 22:40:03
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0