13/1o - o7


image203

såg supersugen igår ju, : ) visst den var rolig, väldigt rolig, fast bara ibland. men som jag då har fruktansvärt kass humor skattade för de mesta, men de var nog för jag ite fattade poängen imellan åt, äch jag vet inte ;D men den är sevärd ändå, fast kanske inte lägga pengarna på bion ;) ! Ni avgör själva.
Efter bion gick vi hemåt, planerade ju en promenad. . men hem & klä på sig. BRR, det var kallt ska jag få tala om.
jag hade mössa & vantar & min gamla vinterjacka. & det var mysigt. . ♥
Vi köpte varmchoklad & fortsatte vår promenad i staden Helsingborg.
kände som man gick någon annan stans.
det var väldans mysigt.
kände mig lite som Carrie i Sex and the City, & då får älsklingen vara MrBig.

image204

hahah :)

& ikväll blir det inflyttningsfest hos Helena & Robban.
längesedan jag träffade Helena ju så ska bli mys.
fast jag ska börja jobba sju imorgon, ;P !


& nu ska jag hoppa in till min MrBig & pussas lite, han är så kinkig då jag sitter & bloggar ;D

image206

sen är det jobb.
tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0