vårt andra hem. .


det är nog fan på ikea . . idag var vi där igen, köpte grejor till hyllan som ska komma upp i sovrummet. . & sedan fick jag i uppdrag & köpa en present till anna på jobb som "inte" fyller år imorgon (hon säger att hon har slutat fylla år, men ohnä. . inte när hon jobbar med mig ;P) ! & iaf, innan de så var vi på väla. köpte lite saker inför resan, haha. . (låter som vi ska vara borta flera veckor,) haha, men en necessär, en sån till tandborsten, & en ny pincett. min rosa är fan borta : ( ! aja, fick bli en svart denna gången. den funkar nog lika bra för de. . : ) & nu är de bara 5 dagar kvar tills vi åker, inte många dagar alls. : ) jag längtar mest till stranden & solen. . : )

imorgon fyller stumpan år, Helena med andra ord. 21 år :) & på lördag så blir de lite fest innan darlings pappa kör ner oss för att sedan flyga mot solen :) ska bli mysigt att träffa dig innan vi åker, & inte nog med dem jag & älsko träffades för ett år sedan på söndag. . De var just när Helena fyllde år & hade haft fest & sedan träffade jag honom på lönnkrogen & han kunde inte slita sig från mig ; ) hahah ! (de är faktikst sant ;P) !

& även imorgon ska jag hem till lilla mamma & lokalen. . dom hade något tjohej där :) med massa ljus & andra mysiga saker, sedan vill mamma att jag ska klippa katternas klor innan vi åker. . så det får jag ju göra :) snäll som man är. ska bli mys & träffa mammi. .

jag kom även på att jag egentligen inte gillar ikea. . jag tycker det känns lite som Ullared. vet inte varför, jag gillar ju ullared ;P hah. men ikea. nja, kanske bara för vi vatt där så ofta nu ? får se när vi kommer tillbaka hem från resan om jag tycker lika illa om de då ;P eller om de bara är en period men är inne i ;P ! känns knäppt & skriva de, men de känns så ;P !

hittade även en jätte fin tavla på bolgaret. . & det var priset också, 1000 spänn för lite kladd, så egentligen var den inte så jävla fin ;P men den hade passat bra i hallen ändå ;P ! men men ;P !



tack för mig ikväll, jag ska mysa i soffan & sedan gå o nanna. . tjing från mig : )

Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Ibland är det bra att jag finns. Kolla bara, ditt livskärlek träffa du efter du varit med mig. wow. Sicken tur jag finns. :)

2007-11-20 @ 20:55:25
URL: http://HelenaSkog.blogg.se
Postat av: Emma Paulsson

Ha en underbar resa gumman =)
Och njut av den =)
Sååå glad du hittat ditt livs kärlek om du visste, är du väl värd gumman..

2007-11-21 @ 08:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0