Sicken helg.

jobbat & jobbat & fest & födelse för mamma :)

& jag är så förbannat trött ska jag be och få tala om. (men de är jag alltid) Jobbe imorgon också, fast börjar inte försen nio så de är okej :) kan gå upp kvart över sju. sköönt. . (lite sovmorgon så) ; ) ska snart prata med syrran igen på msn, & sedan blir de bara slappa, är sååå trött idag. jag brukar ofta gnälla på min jävla trötthet, men idag tar de priset. men jag är kung ;D

annars igår firades patric, de var trevligt, men de blev en tidig kväll då jag började sju idag, men det var himla trevligt. . : )

idag firade vi mamma som fyller år imorgon & nästa år åker vi till ngt varmt då hon fyller jämt :D kan de bli bättre, hela familjen på utlandssemester då sessan också är med - ääälska.
& ja idag fick jag träffa älsklingen :) mosters allt.

isch, är inte så blogg sugen faktiskt. kommer kanske mer sen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0