öppet hus.



just ja, igår när jag jobbade hade Filborna öppethus, & vu har rätt många ungdomar som går där, så då passade vi på att ta med våra 2 ända barn kvar dit för att se på dom andra : ) & då kommer de fram en lärare till mig jag hade 2 ggn. . "nämen, titta - här är ju madelen" - jag "Va ? känner du igen mig?" hon- "ja, du var ju inte den som satt tyst i ett hörn, & jag menar i den klassen du gick hade man inte så mycket förhoppning" . . HAHA, tack för de kärring. . alla i klassen vet vem jag menar när jag säger Svampen ;P ! iaf, hon tittade lite konstigt på mig när jag kom med mitt ena barn för att kolla lite då vi hade ett annat barn som sålde saker i deras klassrum. "men oj, känner du honom?" -jag  "ja, jag jobbar på vätten." - hon. "nämen, där ser man" - Jag, "& ja , jag jobbar även på dagis". hon - "då lyckades någon iaf" . . HAha, snacka om att hon hade förväntningar på vår klass, & andra sidan. . hon hade oss två gånger, men hon pallade nog inte mer. ; ) jag älskade vår klass iaf, den bästa ever.
& ja alexandra, får fan ta lite klassfest. :) lillagänget, tycker jag låter skit bra. får komma på ett datum bara :D !


btw, älsklingen han har snart målat klart här : )
ska han bara lägga golv & sedan är de klart. .
:D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha en skön söndag! :)

2007-11-11 @ 11:26:04
URL: http://alltomhanna.blogg.se
Postat av: Susan

Svampen??? Nyfiken på vem det är;)????

2007-11-11 @ 13:05:51
Postat av: Lisa

Bilder sen?

2007-11-11 @ 16:21:07
Postat av: Socker

härlgit med renovering :) alltid kul å få allt nytt å fräscht :)

2007-11-11 @ 21:52:21
URL: http://mooaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0