Önskelista.


önskelistan detta året blir rätt lång ändå. . : )

. . . en mobil, lgshine - ge mig :)
. . . digitalkamera, - gärna rosa.
. . . ring, - fanns en jätte fin ring där de stod i love you på, var verkligen jätte fin. (kär)
. . . halsband, samma där, fast de står forever, ih.
. . . ny klocka, vill ha en stilren klocka, med sliverrem, hittade en idag också :) på albrekts guld.
. . . parfym, stella mcCartney. WOW, den luktar verkligen mums. stella in two.  
. . . presentkort, gärna på själva väla : )

sen är jag nog nöjd : ) haha, kom på att jag egentligen önskade mig rätt så mycket ändå. & nu när vi snart åker har jag inte råd med att köpa så mycket mer, & dessutom nu när vi gör om här lite så får jag ju betala så länge, men de är okej : )

image237



imorgon fyller syrran år, & då ska vi ner & ta en fika, sedan ner där på lör igen.  fira snäck som egentligen fyller år på måndag, men om tar två flugor i en smäll :) ! mys, får se vad som händer på lör, är sugen på att göra ngt, får la se :)  Nu är fotbollen slut & efterlyst börjar  - sov gott vännerna när ni ska dejta kudden . .



Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Socker

Åh längtar till julen såå mkt :)

2007-11-09 @ 20:03:43
URL: http://mooaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0