Nyår.



Jag hade fixat stuga & så till nyår, men eftersom alla åker in på ett bananskal så skiter jag i de. . för nu kommer frågan igen - varför ska bara JAG göra allt medan alla andra sitter & får allt fixat. Varför kan de inte vara jag någongång (okej, jag älskar att fixa & ha mig, men att folk  tar det förgivet gör mig piss) som får allt serverat på silverfat. så nu tänker jag jobba. . 7- 17, & om jag ska vara ärlig, så skiter jag fullständigt i vad som händer på nyår. Jag satte iof Togge på att ringa runder & kolla bord, men nu har vi lixom vatt på arom & tivoli. . visst de var kul. men ngt annat nu snälla? men han lovade mig att han skulle fixa de. . TACK. (jag har fan magsår av allt detta & är den någon jävel som bryr sig) NÄÄÄÄÄÄÄÄÄ !

Jag är anti idag, så låt mig vara , bitch.



Kommentarer
Postat av: Emma Paulsson

* Hihi *
Jag bryr mig =)
Puss gummsi lumsi =)
LOVE =)=)=)

2007-11-23 @ 17:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0