mys söndag.



idag har det varit en mys söndag. gjorde ve mig & sedan körde darling mig till morfar. där var alla redan, & då var de smörgåstårta, :) mums. mamma hade gjort den. sedan var de glasstårta, & jag bara åt som vanligt. ; ) sedan kom darling efter han jobbat & hjälpt patric. så då fick han äta. . hah. snäckan hon lurade med sig katta överallt : D ! & nu är vi hemma efter en mysigsöndag. Nu har jag fått låna resväska också. : ) ska bli mys & börja packa. måste växla pengar också och så sen. . ih, ska bli mys. missar ju julskyltningen :( lite tråkigt så. . men de kommer fler som tur är.


märkligt. jag satt & tänkte & jag vet inte vilka som är mina vänner längre. inte dom riktiga. . visst man växer ifrån varandra, men ändå. . jag trodde jag hade en vän som alltid skulle finnas där. men tyvärr. . men så är livet & de är bara att gilla läget lixom . .


nu skiter jag i de, tack för en stund. . celine dion gör kvällen nu . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0