madelen - de är jag.


mitt namn är madelen, & jag är född en torsdag i april -87. alltså är jag 20 år. mina första år spenderade jag hos en dagmamma, & efter det skulle jag börja skolan. gick mitt första år på margaretaskolan (då vårt klassrum på ga höll på att renoveras) efter de året fick vi äntligen komma in till vårt nya klassrum på Gustavadolfsskolan. gick mina sju år där, då mamma sen tyckte jag skulle byta (tyckte hon hela tiden, men jag var som jag var ;D) så gick med på de tillslut & de blev 2 sista år på Elinebergsskolan. . trives väldigt bra i min klass måste jag säga, så ångar inte mitt byte, visst man hamnade med dom lite tuffare på fritiden, men som barn då tyckte man de var coolt. Jag har inte direkt fått någon skada av de, så det var nog inte så farligt ;D ! Iaf mitt byte gjorde så jag fått en vän för livet - Cattis. Iaf, efter dom 2 åren skulle man byta skola IGEN, men nu skulle man dock välja en linje också. & sen jag var lite hade jag velat gå BF, men ändå blev de llite klurit när jag skulle välja, men jo jag befann mig på Filborna - BF programmet när de var upprop. Jag ångar inte en sekund.  dom 3 bästa skolåren i mitt liv - utantvekan. Har verkligen haft så mycket skit för oss, & roligheter vår klass. ena dagen var vi alla vänner medan nästa dag vara alla ovänner. vi var inte ngn annan klass lik & de fick vi höra dagligen av våra lärare, men dom älskade oss :D & vi älskade faktikst dom, fast vi inte visade de ;) haha. visst hade man tuffa dagar i skolan då man bara ville spotta på alla, men jag kände aldrig att jag ville ge upp. jag kände att detta var någon för mig & jag älskade faktikst att gå till skolan & träffa min klass. & jag saknar de än idag. När vi sprang ut från skolan den 9;de viste jag inte alls vad jag skulle göra. . Jo åka till bulgarien med tjejligan, men efter de. . så jag hamnde på ngn kurs & där satt jag & sökte massa jobb. men fick inget. så en dag när jag var på arbetsförmedlingen ringde min telefon (ca 3 veckor efter skolan) & då var de vätten , /där jag jobbar med förståndshandikappade barn\ & jag fick jobbet direkt efter intervjun. Majcus i min klass hade tipsat mig, : D ! & efter de, ngra veckor så ringde Billesholm /förskolan jag jobbar på\ & hörde om jag var intresserad. så åkte dit & kollade lite, & dom gillade mig också, så fick vara kvar & idag fick jag ännu mer förlängt, : ) ! & för 10 månader sen träffade jag babe, nu bor vi ihop. . vem trodde de ? : )
& 05 fick jag ju en underbar systerdotter som jag älskar djupt. hon är de finaste i världen.

det var lite kortfattat om lilla mig :D ! vill ni veta mer är de bara att fråga !


image233


jag har alltid varit lite galen, & kommer alltid att vara : )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska vara galen:P

2007-11-01 @ 19:10:08
Postat av: Emma Paulsson

Du är en underbar människa gumman =)

2007-11-02 @ 17:42:51
Postat av: alexandra

hur många gånger ville du spotta på mig? :D hahaha jag saknar också det. jag skrev lite kommentarer i din bilddagbok :) ni hade ju en liten reunion utan mig. får fan ta och fixa en dag när alla kan (ja, vi! jag, lina, nanna, emmy, ivana, rebecka, togge, anders, markus.. nån mer? du också såklart!)

2007-11-08 @ 23:54:40
URL: http://alleballekung.blogg.se
Postat av: Anonym

du har så jävla ful mun, o har alltid tyckt det också.

2007-11-14 @ 14:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0