klart.

ja :) nu har darling gjort klart (nästan) med sovrummet, lister & lite saker som ska placeras in i rummer, sen kommer de bilder :) blev riktigt nöjd. rummer blev mycket större på detta sätte, bara att vi har lite problem med att kunna stänga dörren ;P med de löser sig ;D !

iaf, jobbat idag , & imorgon får jag ställa upp & komma till jobb redan sju : / får ta bussen 06.10. roligt, men kände att jag inte kan lämna chefen med 9 barn till frukost, njä. så jag får sluta tidigare istället, skönt, kan man få i ordning här, kanske köpa ngn hylla & lampa. . så det blir klart :) Ih, häärligt.

nu ska jag in & käka japanskmix, skit gott, : )


& i helgen blir de nog fest : ) Tjing.

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack så mycket hörru :) köp det då? ^^

2007-11-12 @ 20:38:31
URL: http://alltomhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0