Jahapps.

image245


chefen berättade idag att en mamma på jobb har blivit misshandlad. men jo tjena, & inte nog med med, annas (min arbetskollega) mamma fick OCKSÅ en hjärtinfrakt i helgen, men hon klarade sig. men ändå. . helt jävla sjukt. man blir rädd. . iallafall jag.
Idag åker vi om 6 dagar, ih. jag bara längtar till att få ligga på stranden & känna att min hud blir varm & brun, oh. . : )ska bli så underbart. .


nu har vi bestämt att julen ska vara här, vi sitter & funderar på vart vår gran ska vara ;P ! en sån måste vi ju ha ! & vart vi ska få plats & äta. . men sånt löser sig alltid. ska bli kul. . : ) !  & tomte ska vi hitta till snäck, blir nog Micke som får offra sig. Haha !

& nu har jag fixat blomma till Staffan. . har inte riktigt fattat de än känns de som. kommer aldrig göra heller. känns så overkligt. satt & pratade med emil "lillebror" på msn igår. . så många minnen vi hann skapa. kommer ihåg när han spelade in mig när jag snarkade : ) & när vi åkte till liseberg. stugan den midsommaren, då emil skulle ha en ylletröja MITT i den varma sommaren ;P haha . . Jag & Jenny hade visst pratat med varandra i sömne & svarat varandra dessutom ;D ! sjukt men hur kul som helst. & nu är han borta. . 






 

Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Jag beklagar sorgen lego.=/

2007-11-19 @ 19:46:21
URL: http://HelenaSkog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0