ingen blogg igår.

så det blir idag istället ;)


hade personalmöte igår, så var på jobb från 9- 19. aja, men vi hade trevligt & åt god sallad, så jag ska inte klaga. sen när jag kom hem köpte jag & darling lite godis faktikst ;D ! det var gott, de lilla jag åt. sen somnade jag halv tio, sov som ett litet barn, jag var trött. ikväll ska vi se Björnbröder 2, jag bara älskar dom filmerna. & sen ikväll måste jag se insider, handlade om ngn ande & bla bla. . : ) men de lät kul iaf.


iaf, snart dock far vi iväg. ska bli skönt att få komma iväg & ligga på stranden & inte tänka på ngt alls. bara mig själv. jag orkar inte mer jobb nu, jag känner verkligen att semestern är behövd : ) ! ih, ska bli skönt & kul. darling hade sett att man kunde åka ut med en båt & kolla på delfiner & valar, LÄTT vi ska . fan va kul det hade varit. jag ska klappa dom ;P ! ta med en hem & ha i badkaret ;P ? ! nja, inte riktigt kanske. men nästan ;P ? !

nu spelar darling tvspel helt plötsligt så, då kan jag ju fortsätta vara här. ska se om jag ska äta något kankse, är lite så där hungrig. kankse ägg ;P sällan lixom, eller kankse toast. vi köpte ju sån grej så man kan göra de. hm.

& just ja, ska snart ta lite kort på vårt nya sovrum :D trivs verkligen med de. men nu är jag som sagt lite hungrig.


tjing :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0