huvudvärk.


Fått jätte huvudvärk nu också, är väl för jag är hungrig & trött. mne darling är iväg & handlar lite saker så ska vi göra toast idag. är egentligen sugen på tacos, men nä. får ta de en annan dag då kanske! imorgon är det ju fest, Lina följer nog med ut, härligt. ska ju med syrran först till Desi men sedan möter jag upp Lina. sen gör vi stan osäker, älsk ville inte följa med.

& idag när jag skulle hem med bussen bara hade jag glömt fylla på mitt kort, fanlixom! & inte kontanter på mig heller, men han den där konstiga chaffören var snäll & lät mig följa med ändå, -" du får sota för de själv om de kommer någon kontrolant " - jo men visst, hur ofta händer de lixom. . ? så jag fick kliva på, Tack ; )

madelen, nu får de vara nog.
va ?
ja, nu får du ta din buss till en bilaffär & köpa dig en bil.
haha, varför ?
jo, för nu får de vara nog.


sån söt unge på jobb : ) han tycker jag ska skaffa mig bil nu ! 

ikväll blir de inte mycket till att gå ut & ta en dricka, mitt huvud & jag är trött. tänker för mycket också.  så det blir idol & någon film, mys. & imorgon ska jag sova länge, ska bli så skönt. - verkligen. dom ringde från vätten & frågade om jag kunde jobba idag & imorgon, men jennie jag pratade med tyckte inte jag skulle komma, jag behövde lite ledigt tyckte hon. & jag känner att ja de behöver jag. . jag hade inte pallat jobba . .

ska lägga tillbaka mig på soffan nu . . för idag är jag en soffpotatis.

image239


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0