haha. . :)


det var rätt sjukt igår. . det blev fest först. & vi ska köpa en rosa underlat ;P skit cool. Iaf, vi var där, satt & snackade & drack. blev mycket dricka. ;P & iaf . . vi gick hem till oss vid 22 tiden, skulle kolla min plattång, & ja de var ju så klart utdragen ;P ! sedan gick vi förbi egil & sa hej till dom, dom kollade fotbollen. . men jag tyckte bättre om hunden & katterna ;) ! men sen bar de ner till stan där Lina väntade på oss. & på vägen ner bara träffade vi Anders, mogen han är ;D ! Han hade köpt ny jacka :P skit stolt. iaf, när vi möte Lina så beslöt vi oss för stinsen. & där blev de dricka & massa skratt ;P ! syrran hon är tokig. & Ronny skulle kolla om han hade turen med sig ;P vet faktikst inte riktigt hur de gick ;P men ändå. sedan var de då bort mot tempel. ingen av oss var riktigt på G, men vi belöt oss att ge de en chans. . Haha- inte lyckat. :P skit B . så en timme där inne, sen ville vi hem ;P ! & jag ringde syrran 11 gånger på mobilen då jag sen upptäckte, fan hon har ju mina nycklar ;P ! så vi skulle ta taxi hem, Linas mamma hämnade henne :) men iaf, tror ni dom ville köra oss ? haha, nä. blev skit arg, men iaf bussen kom. :P blev billgare så den tog vi . . & väl hemma stupade jag i säng direkt. ! Haha, & de sjuka var att alla 3 har spytt. . HAHAH, fattar inte ;P vi är nog för vuxna för att vara ute & slira ;O ! SJUKT. Onka bara när hon vaknade -"har du spytt din fjant, haha" - "Vänta, jag måste fan in & stoppa fingarna i halsen" . HAHHA, så bra trodde hon att hon var ;) men tji fick hon ;)  men sedan blev de frukost, & eftersom darling jobbar fick han köpa bullar :D känner mig mätt för en vecka framöver. & ska på kalas idag också, då moster fyllt år. . : D! mamma har gjort smörgåstårta, mums. & när jag vaknade imorse viste jag verkligen inte vart jag skulle bli av, MITT HUVUD, migrän. kul. . jag menar kan inte vara bakis då jag bara drack vatten på Tempel . . men nu är de bättre :  ) tacka gudarna för de : P !
& denna helgen har jag förlorat 2500 spänn, tacka nej till att jobba denna helgen. . visst de är surt, men jag har jobbat 5 helger i rad, jag måste få ha lite ledigt tack- jag har många år framför mig att jobba. & hade faktikst planerat att göra saker denna helgen. . bara att bita i de sura äpplet. Ibland gör de ont. men jag klarar mig ;D ..


om en vecka åker vi, bort mot de varma, & där ska vi ta en midda med andersson & carolin ;P haha, darling tjatade om de hela tiden ;) sötboll. rätt coolt att vi åker samtidigt, exakt samma tid & så, men dom åker från köpenhamn & vi malmö :) ! 


nu måste jag hoppa in i duschen :) hörs & jo, vi ägde de lilla vi var ute ;D ! Vi tar igen resten sen, vi tänkte att ni andra också kankse vill känna på hur de att vara populär ;) !



image241



image242
 

image243



image244



& just ja nu åker julgranen upp här på söder, mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0