Fotboll.

ja, idag är de fotboll igen & togge han njuter i vår soffa.
: )



hittade present till syrran också, togge var med mig istan & han skulle handla till sin pappa & bror, & jag hjälpte honom att hitta till sin pappa & de gjorde jag - direkt. men hittade inte till syrran på länge, men de blev de det blev :D ! iaf, nu ser de ut som vi precis flyttat in igen. har inte monterat upp den nya sängen för vi ska lägga nytt golv i sovrummet & måla om, & så har vi monterat ner den gamla sängen, den ska mamma ha. : ) så ikväll får vi ligga på golvet ; ) ! ska bli mys när vi får i ordning, sovrummet har varit de vi minst brytt oss om, men nu vill ska bli snyggt de med. så hoppas vi lyckas :) !

redan mörkt vid 16 tiden idag, lite läskigt. & deprimerande. . men mysigt då man ska köpa julklappar & kommer ut & de ligger snö på marken. ih : ) det älskar jag.


dom bara skriker där inne, medan jag sitter här lugnt & lyssnar på CELINE ; ) - sluta stör mig lixom. .
fast ska iof hoppa in i duschen, : ) måste duscha känner jag. . flottig, men iof, de bjuder jag på : P


image236

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0