död.

igår när morfar babe & mamma kom & hämtade mig från jobb & vi skulle köra ner till syrran & snäck, kom vi på vägen så sa mamma att de hade hänt ngt där framme, & då var de 2 st som hade kört på en hund : / jag kan verkligen inte släppa de. stackars hunden. . : ( ägaren kom också, & han tog av sig mössan & var nog jätte ledsen.
isch, fy tusan.



Iaf, dagen var jätte bra igår, massa folk & mycket god mat. & fy vilken ljudnivå det var istället med alla ungar, hah. fy tusan. men visst dom hade kul : ) ! somnade gott i bilen sen & när vi kom hem tittade jag bara på sängen och sov, haha.
Iaf babe fick handla bullar nu ; D & sedan ska jag duscha & bege mig mot jobb. sen är här nog klart när jag kommer hem (inte riktigt, men som gott som) så då blir det fixa med allt det :) !

jag tror jag hoppar in i duschen nu :)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0