det var ju som fan ; P



ja, nog fan har vi vatt på ikea idag med, & nu blir de inte fler besök där ;)
har hittat legos present, inte klar än iof. . men de ordnar vi sen, darling & patric ska köra upp sängen till mamma nu också. : )

sen blir de att åka & handla, & städa. . de behövs. nu när sängen kommer bort ifrån vardagsrummet så är de lättare att städa också. . sen vet jag inte vad vi gör. : ) sugen på tacos idag också, men får se vad de blir. . först måste här stadas & handlas. : )

& ikväll måste jag packa : S ! hatar att packa saker, kommer glömma allt jag måste ha med mig & ta med mig de jag inte behöver. iaf. . jag hinner inte packa imorgon för då jobbar jag & sedan ska vi till Helena, så det blir rätt bra idag . . så kan jag checka de en extra gång imorgon innan jobb : )
men missar julskyltningen, tycker jag inte om. . :P men de kommer fler ; )

nä, ta mig i kragen & göra ngt . . men vad ; ) ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0