biljetterna :D



dom har kommit nu, redan. är helt pirrig i magen, det är ofattbart att VI ska få se HENNE.
jag känner mig som ett litet litet barn, & jag älskar känslan. . : )



image235

är hon bäst eller vad : ) ? & hennes skiva är underbar, men alla hennes låtar är underbara. jag bara längtar.


annars idag har vi kört runder överallt känns de som, vi har kollat ny säng, hittade. . ska köpa den sen, köpte massa ljus (ovanligt eller?) ljusstake & tomteljus & massa mys :) längtar, & nu ska vi ha gardiner i köket också, nu vill vi ha de . kommer bli extra mys, har redan köpt julgardiner ju :D !

nu ska jag avnjuta lite mer av Celine & sedan mysa med älsklingen. . :)

Kommentarer
Postat av: Hilajna.

äckelpotta. =/ haha

2007-11-07 @ 21:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0