barnmorskan.

idag fick jag gå till barnmorskan, min pstav har kliat lite & så, men den var fin sa hon, : ) & hon kom ihåg mig sen sist då jag trodde jag skulle du -"nämen, lever du än" ! schysst ; ) !  

nu är jag hemma, ska snart ner istan & se om jag kan hitta ngt till syrran, har ingen anning om jag ska vara ärlig vad jag kan köpa till henne. någon som har ett förslag : ) ?

& nu har vi fått vår nya säng också, babe & patric körde iväg & hämtade den då dom lånade lagmarks bil. så nu vill vi måla om i sovrummet också, haha. . ta bort skåpen här inne & skit. ändra om lite så de blir mysigare - mycket mysigare.

nä, ska göra ve mig & sedan bege mig mot stora staden. hörs sen, tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0