bara en timme kvar. .



sen kör darlings pappa oss ner till malmö där vi tar flyget tillde varma landet. . :) ikväll var vi hos helena, & det var mysigt, :) jätte mysigt att träffa henne innan vi tar flyget mot andra väder ! synd bara att de blev som de blev : / finns här för dig älsko. .

iaf sedan begav vi oss ner mot staden där vi träffade togge, in på stinsen & där att johan & de andra. . älsko satt & pratade med dom medan jag satt & pratade med alex :) trevligt att träffa dig. sedan beslöt vi oss för hampan då toggi blev otålig ; ) så dit kom dom andra också. . & nu är vi hemma : ) har kollat resten & de ser rätt ok ut :) . . faktikst. ser inte ut som jag glömt ngt :) & snacka om att andersson & carolin har resfeber :P ! HAHA :) vi med - NU ! sjukt . . ska bli så skönt att komma ifrån hbg fast jag kommer sakna min mamma :) ! jag är en jävla mammigris & de står jag för . . :P ! iaf, kvällen var trevlig.

& nu åker vi fan snart :D :) haha. . & jag vet folk som är avundsjuka, de hade fan jag med varit :P !
darling bara beställer middagar med alla, nu ska vi ha middag med Johan & Emelie när vi kommer hem & nere i teneriffa ska vi ha middag med andersson & caolin, MYS :) !

hörs om en vecka :)



snälla, mogna. . du är så sjukt patetiskt.

Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Oh vad jag saknar dig redan. Bejb, jag längtar till om en vecka och några timmar. Ha det nu underbart, jag tänker på dig - all the time. (v)

2007-11-25 @ 12:12:55
URL: http://HelenaSkog.blogg.se
Postat av: shoegal.

ha så jättekul! fuskigt är det minsann! :P PUSS gumman.

2007-11-26 @ 03:45:04
URL: http://www.butterflie.blogg.se
Postat av: Ida

Skönt med värme, ha det så bra nu... :)

2007-11-28 @ 19:15:56
URL: http://hittaida.blogg.se
Postat av: shoegal.

hej gumman. är du hemma nu?

jag har tänkt på en grej. jag kollade precis tågen till hbg. dom kostar runt 100 kronor, och det tar ung 1 ½ timma från falkenberg till hbg. tänkte om vi kunde ta en heldag, du, jag & onka? om ni någon dag kan tajma ? jag kan närsomhelst. jag saknar er så mycket bara. jag vill så gärna träffa er, båda 2! och vi kanske kunde sitta och äta på någon restaurang, kolla lite i affärer osv. och sen åker jag hem på kvällen. då har vi iallafall träffats några timmar. säg till om vad du tycker om det gumman, för jag vill verkligen inte att vår vänskap ska ta slut igen. jag älskar dig! så säg till om va du tycker :)

PUUUUSS !

2007-12-03 @ 04:38:21
URL: http://www.butterflie.blogg.se
Postat av: shoegal.

tycker jag med. har bara lektioner på onsdag torsdag & fredag också, så jag kan närsom. helgerna är lediga. vore kul om du kunde kolla upp när du är ledig & även kolla med onka. VILL TRÄFFA DIG NU!
PUSS!

2007-12-03 @ 18:15:24
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0